14/08/2009

Më i Sigurt Browser Navigator for Facebook dhe Twitter 1.0.0.1


Më i Sigurt Browser Navigator for Facebook dhe Twitter dhe të tjera Social Networking -Jo me aplikimin e të tjera si kjo mbështetje 100% të të gjithë funtionality e Facebook dhe Twitter se edhe ata nuk e mbështesin 50% e funcionality e facebook ose eksitim dhe ju gjithashtu kanë për të mësuar një kerkese e re që nga fillimi përsëri. -Ju mund të hapur në të njëjtën aplikimit në llogarinë tuaj Facebook dhe Twitter dhe të punojnë së bashku .. -Ju mund te chat me ju e mik .. ... Watch Video Watch foton dhe nga miqtë e juaj dhe gjithashtu shkarko ata të PC tuaj për backup ose për të parë më vonë ata ... -Ajo ka antivirus dhe anti-Spyware teknologjitë dhe për të punuar edhe me tuaj të tanishme antivirus -Edhe pse keni qenë i infektuar me virusin e ajo mund të ndihmojë që llogaria juaj nuk do të jetë ndryshuar stealed ose pa leje tuajat -Për shkak se pjesa më e madhe e PC janë të infektuar me virusin e disa lloj apo Spyware dhe një lloj tjetër applicationsome statistikor tha më shumë se 87% në të gjithë botën PC-Nëse ju është i infektuar me një nga ata që ... ata të mund të vjedhin tuaj llogari në Facebook Twitter ose edhe pa njohuritë tuaja bëjnë ndryshim pa lejen tuaj dhe për shkak se tuaj llogari mund të jetë më afër Facebook Twitter ose për të paligjshëm Aktiviteti .. -Ai nuk është një antivirus software. Nëse ju mendoni se keni infektuar me virusin e përdorimin tuaj të rregullt antivirus .. -Ai nuk konsumojnë shumë burimeve nga PC tuaj si firefox. -Është e sigurt nuk ka plug-in tuaj që mund të infektojnë PC. -Kur ju log-in ju mund të jeni i sigurt që janë të lidhur në cicëroj zyrtare ose facebook site .... -Ajo që ju mund të shkarkoni të gjitha foto për backup të ju PC. -Ajo i veçantë përdorin një teknologji të bëjë tuaj social networking Aktiviteti i sigurtë. -Për shkak se ju jeni të sigurt se është më pak të ngjarë që ju do të jetë një llogari ose në afërsi të Facebook Twitter .. -Ju mund të ndiqni në Na https: / / twitter.com / ejgsoftware -Dhe e gjithë kjo për FALAS ..

No comments:

Film Shqip Dashuri e Ngaterruar, Kohezgjatja 1:20:45 Minuta