14/08/2009

Smart Fix 2007.01


Automatikisht përcaktoj diagnozë dhe Fix Qindra e Sistemit Windows Probleme dhe Gabimet. Është tepër e lehtë për t'u përdorur dhe mënyra më e mirë për të mbajtur your PC running Fast, zbut, dhe Gabim-Free. - Riparimin e lehtë, e pastër, dhe jam optimist Windows regjistrit. - Automatikisht heqin sistemin vjeturina, mbajtjen e Windows-it të freskëta dhe të shpejta. - Përshpejtojë performancën e sistemit. - Shpejtojë dhe jam optimist diskun tuaj të vështirë. - Automatikisht gjeni Windows sigurisë dhe riparim difekte. - Scans dhe riparimin e sistemit të korruptuar fotografi. - Fikson dëmtuar images, zyra dhe multimedia files. - Shumë më tepër tipare për të riparuar dhe jam optimist PC tuaj ... - Prevo tani për FALAS! Ju nuk do të jenë të pakënaqur.

No comments:

Film Shqip Dashuri e Ngaterruar, Kohezgjatja 1:20:45 Minuta